| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

Fortfarande Tisdag.

Kategori: Allmänt

Klockan är 13:17. The Voice fyller mitt rum med musik, skitmusik tycker jag just nu. Dragit upp gardinerna, måste få in lite solljus. Känner mig så jävla hängig, stack mig på farsans nål till hans diabetesmätare. Hoppas det inte blivit något fel nu, men känner mig så jävla seg, trött och lite orolig. Fan man vet att man inte ska mixa nålar och skit, och absolut inte en nål som någon använt. FML.

Låg i sängen när jag hörde att någon av hundarna var i köket och käkade något gjort av plast. Sprang upp och såg att det var blodsaksnålenochdenskiten. Plockade upp alla delar och känner ett stick. En nål på ca 1cm är inkörd i handen på mig. FYFAN. Hatar nålar och nu har jag en in i handen. Rädsla.

Iaf, har piggat upp mig lite, snart ska min älskling komma hit, vi ska gå ut med hundarna i det fina vädret.

Våren är här, och nu får man hoppas att vintern inte kommer tillbaka!

Ja men ska börja fixa mig, efter vi gått med hundarna ska vi hem till henne ( min fästmö btw ) och fira hennes mamma med lite fika och sånt. Gott. Känner att jag behöver komma hemifrån lite.

Och på måndag kommer mamma hem från Thailand. UNDERBART. Fyfan va skönt det ska bli, slippa ta hand om hundarna hela tiden. Och få köra bil igen, fan suget efter körkort är så stort nu  |Minimum-> [        |  ] <-Max| Fan inte långt tills det är på max.

Men nu ska jag dra, redan tio läsare, de va som fan. Folk som tydligen väntat på att man ska börja skriva igen.

Skriver nog senare. [ Mi-hi ]

Peace!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tur att det inte var någon fara! :D



    Och naaaw! :* Så gullig!! :)<3 Snart köra igen!! :)

    Jag älskar dig!<3

    2011-03-19 | 11:37:23

Kommentera inlägget här: