| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

Ja, det är fortfarande Tisdag.

Kategori: Allmänt

Klockan är 22:06, Big Brother på teve. Kul sak att kolla på.

Eftermiddagen och kvällen spenderades hos älsklingen min, efter att vi gått med hund så gick vi till centrum. Hon skulle köpa lite saker till sin Napoleon Bakelse som hon överraskade sin mamma med. Gulligt. Jag köpte lite förnödenheter ifall om man ska spela lite en kväll. Modern Warfare 2 fick en patch som fixade bort alla hacks och så. GÖTT.

Efter vi ätit och fikat kollade vi på teve, hela familjen. Sen gick jag och älskling hem till mig, mysigt ute. Inte för kallt inte för varmt.

Nu är det iaf Big Brother på teve, och jag missar nu pga. jag sitter och skriver till er. Coolish.
Mår också bättre nu fast nu börjar jag känna mig trött, de som kommer på kvällarna.

Nu BB sen DR 902010. COOLT att man kan det utantill.

Ha en awesome kväll.

Adios.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hihi så gullig! :*<3 Det har varit en mysig dag!:)<3

    2011-03-19 | 11:39:00

Kommentera inlägget här: