| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

Tisdag - 10:43

Kategori: Allmänt

Sitter här i mitt rum. Har mörklagt det, orkar inte med ljus eller oljud just nu. Dock så är det ett jävla ljud på övervåningen. Både fjäderfän och hundar.
Vaknade och kände mig förkyld, hur ska jag kunna vara det? Inte varit ute med för tunna kläder eller frysit etc. Skumt, orkar inte bli sjuk så ska vila idag. Så varför inte passa på att uppdatera bloggen, som jag aldrig annars rör.. Men det ska det bli ändring på.

Huvudvärk + trötthet = seg människa.

På teve är det Quack Pack - minns när man alltid såg det på helgerna när man var liten och man vaknade vid 7 på Lördagarna och satt sig och kollade på det. Minnen!!(!)

Om man bara kunde gå tillbaka i tiden och ändra på vissa saker, känns som att vissa delar av ens liv skulle vara mycket bättre, men samtidigt så vill jag inte ändra på något. Allt är så bra atm. ( At the moment )

Nej men om man skulle ta och vila lite nu då, kanske skulle ta och läsa min bok som jag har i uppgift att läsa.

Adios.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Din stackare! :) Inte bli sjuk nu inte :( Nu blev jag lite nyfiken,Vad skulel du vilja ändra för saker? <3

    2011-03-19 | 11:35:35

Kommentera inlägget här: