| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

allåååå rockstar

Kategori: Allmänt

Egotrippad. Hälsar på mig själv, men så ska det vara.
Atm så sitter jag och kollar på Big Brother 2012, någon sjuk vecka med superkrafter och folk utnytjar det till hundra. Har själv snackat om att vara med i det senare när man blir äldre men inte fan skulle jag göra det om jag fick chansen. Aldrig.

Fick min studentmössa idag och mitt lilla monster frågade om jag hade tagit någon bild med den på. Hell f* no. Men eftersom hon betyder så extremt mycket så bjussar jag på en.
Äter en grön klubba på bilden och jag kände inte för att ta ut den. Just nu är det bara en papperspinne som jag sitter och tuggar på. Det är la gött.

Nu är det dags att bege mig mot sängen och kriga om mitt täcke, har en varg där som också leker superhjälte [ t j u v ]
Visst är hon mysig men det finns någon bättre där ute, och henne ska jag träffa imorgon.
Helt fucking underbart.

Hejdå pårej, ily.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Very handsome man i mössan ;-) mega snyggingen längtar efter dig<3

    2012-05-02 | 22:58:15

Kommentera inlägget här: