| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

Onsdag - 17:54

Kategori: Allmänt

Tjenare.

Nu är det Onsdag, skulle skrivit tidigare men när jag kom in på blogg.se så var det under underhåll eller något sådant. Trist.

Idag har jag inte gjort så mycket, städade hela övervåningen och sen åt jag frukost. Åkte med Farsan och handlade och sånt. Sen åkte vi hem och sedan till min syster som fyller år idag. Grattis! De hade jävla kallt på övervåningen så jag bäddade in mig i en filt och chillade. Skönt.

Sen åkte vi hem och jag gick ut med hund ensam. Det är inte lika kul att gå med hund som när man går med älskling, när man går med henne har man någon att prata med och pussa på. Mysigt säger jag bara!

Nu efter det så sitter jag här och kollar på Per Morbergs program; Vad blir det för mat. Samtidigt som jag sitter och äter nachochips med salsa. Starkt! Men gott.

Soligt och varmt idag, nu kan man snart säga till hundra procent att våren är här.

Nu ska jag kolla på teve eller kolla på Ballar av Stål på Kanal 5's playkanal. Sen kanske jag ska spela lite, Hampus skulle egentligen vara ledig idag så han kunde lira med mig, men tydligen var hans schema ändrat så det blir kanske att spela ensam.

Ha det!

Kommentarer

  • nicklas säger:

    tack så mkt, yes! :)

    2011-03-16 | 18:27:53
    Bloggadress: http://fejkadblond.blogg.se/
  • leiaa hjalmarsson säger:

    på riktigt tror jag :)

    2011-03-16 | 19:26:48
    Bloggadress: http://itsnoface.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Åååååh så gullig!! <3 Riktigt mysigt att gå med hund tillsammans!!:*<3 Älskar dig så mycket!<3

    2011-03-19 | 11:42:51

Kommentera inlägget här: