| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

Nu är man här igen.

Kategori: Allmänt

 Har lagt av med spel av alla sorter för stunden. Känner inget sug för det som en gång var min stora passion. Vad är det som händer med mig? Confused much?! Ja det kan man säga.
 
Har under kanske ett års tid varit en administratör / moderatör för en spelserver inom minecraft. Den dedikerade jag mycket av min fritid till för att de 80-90 spelare vi hade skulle kunna ha det kul. Och det funkade, vi var tre stycken som hade hand om det, och varje dag plingade det till på vår facebook att vi fått nya följare som ville spela med oss. Vi blev en känd server tack vare alla svenska YT-kändisar som ville spela, och med kändisar kommer alla följare. Vilket var bra för oss. Mycket skit kom ju med men också mycket bra. Vi tre som styrde hade riktigt bra kontakt, the three amigos. Men så släppte Daniel, som har servern, in en till person innanför denna ring av kontakt och styrelse. Vilket raserade allt, som jag kände det, vi hade byggt upp. Det var inte bara vi, utan det var en person till som utanför vår grupp ändrade saker vilket inte var godkänt av mig eller Robin. Daniel hade bara slutat bry sig, vilket är jävligt sugigt när man har lagt ner så mycket tid och möda på att få det så bra som möjligt. 
 
Call of duty och hela den resan ligger på hyllan, får se om det blir någon come-back till mw4 som det är snack om att skall komma. Men ärlligt talat känns det inte som att detta är något för mig längre. Från att ha varit sveriges elit till att bli en person som inte ens gillar spelen längre, det är skumt. Mycket av detta beror väl på i vilken situation jag har hamnat i och med fästmö och jobb så har det intresset bara försvunnit. Tycker det är tråkigt då det är en sak som jag är väldigt bra på och känner mig riktigt stolt över. Samt kontakten man har fått med riktigt sköna människor. Minns första gången jag spelade call of duty, jag var livrädd för det var något som jag inte kunde. Jag visste inget, jag var en riktig nybörjare. Men för att bli bäst måste man starta någonstans och varför inte just där, på Pipeline, den 25 December 2008. Det var just då en sådan stor händelse i mitt liv att jag än idag minns datumet. Det är som ingraverat på baksidan av mitt huvud. Den dagen förändrade mycket. Från den dagen var jag känd som Tyson. Många visste vem jag var och många ville inte möta mig. JAG VAR GRYM!
 
Idag har varit en vanlig dag på jobbet, just i denna stund kan jag säga att jag avskyr det. Jag vill inte mer. Hata är ett starkt ord men jag kan ärligt talat säga att jag hatar det. Jag blev anställd för en sak. Får göra en annan på grund av sjukdom. Visst så är det inte Mathias fel att han har fått någon sjukdom som ingen läkare kan lista ut vilken det är, men att som 19år sköta ett lager, att göra ett jobb som en person har gjort i 20år - helt ensam med en press från alla att man ska klara det lika bra. Jo visst har jag varit med i snart fem månader men ändå, det går inte runt. Det är för svårt för mig och jag känner att jag klarar det inte snart. Varje dag är en kamp mot klockan. Telefonen ringer stup i kvarten, alla ska ha saker dit, och dit, och dit, och dit och så vidare. Jag är inte mer än en människa men ibland tror dem att man är stålmannen eller något. "Stressa inte, det du inte hinner, det hinner du inte" Nej eller hur, det är det dummaste jag har hört. Jag hinner inte en dag packa upp en pall med saker. Tada, dem grejerna var lovade till dagen efter de kom. Men eftersom jag inte har packat upp dem så har inte de skickats. Då blir personer arga och tycker att man ska ha gjort det och då får jag känslan av att de tror inte att jag gör något. Utan mig skulle hela systemet crasha just nu eftersom vi är två personen som är utbildade inom lagerlogistiken i det nya systemet, skulle jag vara sjuk imorgon (läs torsdag) skulle jag ha enormt mycket jobb på fredagen för det är ingen som kan mitt. Visst plocka upp varor är inte så svårt. Men att att ha hur mycket som helst, och så lite tid. Det går inte ihop. Jag vet inte, ibland känns det bara som att jag inte orkar mer, jag vill inte vara kvar utan jag villl bara åka hem och inte göra ett dugg. För det är så jag känner mig behandlad. Så kanske inte är fallet men att de med tomma ord säger "åh här kommer månadens anställda" osv bara för att verka trevliga. Det funkar inte. Skulle de vara utan mig ett par dagar skulle de lära sig att uppskatta mig mer. 
 
Ska sätta mig och kolla på entourage nu ett tag innan jag ska lägga mig och sova, för att sedan avnjuta ännu en dag i helvetet. Men nog om det nu. 
 
Ha det så bra nu, du som läser. (ingen) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: