| Once Again |

Om det regnar köttbullar imorgon, kan vi gå ut och äta!

Search And Destroy

Kategori: Allmänt

Körde nyss lite Modern Warfare 2. Gött spel. Gick lite bättre idag.

Irritationsmoment: Hostan.

Hostar stup i kvarten. Helt sjukt.

Kollade på StarStruck idag, mysig film, bevis på att kärlek finns exakt överallt. Dock en Disney film.

Såg den med världens bästa! Finns ingen bättre, den personen betyder allt, skulle inte klara mig utan den personen.

Nu ska jag snart börja bädda ner mig i sängen, har skön sovmorgon imorgon, så kommer kunna sova ut lite. Få bort förkylningen.

xoxo Stubby

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas du blir frisk snart ! :)Åhhh jag är helt hundra på att du betyder mest av allt för den personen oxå ! :) Äkta kärlek !<3



    Jaaa bra att sova ut ordentligt och bli frisk ! :D Och dricka honungsvatten med mjölk ;)

    2010-09-01 | 20:44:22
  • Stubby säger:

    Undrar vem du är! Väldigt anonymt av dig! Men jag hoppas ockskå att den personen älskar mig och att jag betyder mycket för den. Tack för din kommentar.



    Ja honungsvatten och sova ut är en bra lösning. Väldigt effektiv, och gott.



    Puss på dig

    2010-09-02 | 16:45:44
  • Anonym säger:

    Jaaa :D hihih <3 Puss på dig med :)<3

    2010-09-06 | 13:07:27

Kommentera inlägget här: